sobota, 15 marca 2014

Sprzedałem duszę diabłu, cyrograf już pożółkł. Pół na pół, litr na dwóch. I tak do obrzygania.

Od tamtego poniedziałku wiele się wydarzyło. Oczywiście w sprawach szkolnych, dno, muł i wodorosty, ale jakoś leci. Znowu schudłam, tylko nie wiem czy mam się ciszyć czy płakać z tego powodu. Niby nic nie robię, jem w miarę normalnie, dużo chodzę i takie tak i chudnę. Za niedługo będę mogła wrócić w końcu do mojej miłości-pływania. Ręka już się pięknie zagoiła i mogę ją moczyć, ale jeszcze nie do końca jestem pewna czy mogę na godzinę wsadzić ja do wody.
Ostatnio poznałam bardzo fajnego chłopaka. Niby status na fejsie zmieniony, niby trzymanie za rączki, przytulanie i takie tam ale jakoś tak dziwnie. Nie do końca mu ufam. Nie wiem dlaczego. Może to przez to, że ja tak naprawdę nikomu nie ufam, a może jeszcze przez coś innego. Powiedziałam mu o chorobie. Powiedział, że mi pomoże z tego wyjść.
FMXy wróciły :D mądra ja, obudziłam się specjalnie dzisiaj o 3:30 rano żeby to obejrzeć, warto było.
W poniedziałek poprawa z anglika a ja nic nie umiem. Kurcze, nie mogę się do niczego zmobilizować, a wypadałoby to poprawić. Ta pała tam straszy.
Ogólnie przepraszam, że nie komentuje Waszych wpisów. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)
Jutro, też w końcu wracam na stadion. Bardzo się za tymi Głupkami stęskniłam. Piłka nożna, coś co uwielbiam. Brakowało mi tego przez zimę.
Bardzo ciepło jest już ostatnio co mnie cieszy. Wczoraj już chodziłam w bluzeczce z krótkim rękawem. Nie ważne, że potem zamarzałam, ale nie ma co narzekać ;)

6 komentarzy:

  1. O to trzymam za Was kciuki:) mam nadzieję, że zaufasz mu będziecie szczęśliwi:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za ciebie kciuki, powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ufam ludziom tak samo jak Ty, piona ! <3
    Pływanie ; o jak wpadnę kiedyś do ciebie to mnie nauczysz po przyjacielsku mam nadzieję :D
    Ja bym się cieszyła, jakbym chudła Robalu *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, wpadaj. Ja bardzo chętnie nauczę Cię pływać :)

      Usuń