sobota, 25 stycznia 2014

"You can fight without ever winning, but never ever, win without a fight."


Sobota. Piękna, cudowna sobota. Kawa, muzyka i ciepełko. Właśnie ciepełko. Na zewnątrz -17 i śnieg. No wiem "sorry, taki mamy klimat", ale to nie jest moja ulubiona pora roku. Nic mi się wtedy nie chcę, chodzę jak zombie i tylko narzekam (chciałabym w tym miejscu zaznaczyć, że ja jestem osobą mało narzekającą, robię to tylko w zimie albo jak jestem chora ;p ).
Ostatnie dni minęły bardzo fajnie. W środę basen, czwartek-lodowisko, wczoraj spacer, a dzisiaj pewnie też basen. Na łyżwach się potłukłam, kolana mam jak 5-latka po starciu z chodnikiem, ale jestem zadowolona. Nawet udało mi się pomiędzy to wszystko wepchnąć jeszcze biologie. Czyli nie jest do końca źle.
Tworzę listę rzeczy które chce zrobić przed śmiercią, jak skończę zamieszczę ją tutaj coby fajniej było ;)
W przyszłym tygodniu chyba ruszę tyłek i zawlokę go do studia tatuażu, żeby spytać czy wzór który wymyśliłam i mniej więcej zaprojektowałam da się wykonać i ile na to kasy trzeba. No niby nie jest to nic dużego, zwykłe dwa napisy połączone ze sobą znakiem nieskończoności, ale są to dwa zdania które mają dla mnie ogromne znaczenie. Tak w ogóle to ten tatuaż chodzi za mną już jakiś czas, dobre 2 lata, ale nigdy nie był to aż tak sprecyzowany wzór. Zostało wybrać czcionkę i oczywiście zapytać się czy można to zrobić.

 

 

4 komentarze:

  1. codziennie starasz się coś robić a to jest ważne przy odchudzaniu, trzeba sobie jakoś umilić dzień ;) kocham tatuaże i za rok sobie zrobię bo narazie matka nie pozwala, a za rok 18 więc juz mnie jej zdanie nie będize obchodzilo. zazdroszczę i mam nadzieje że pochwalisz się nim tutaj na blogu ;)
    zapraszam do mnie
    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z tatuażem, później pochwal się nam efektem końcowym ;)
    Fajnie, że chodzisz na lodowisko i basen, to na pewno pomaga w chudnięciu.
    Trzymaj się Kocie *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, też nie lubię jak jest tak zimno ,,, Tatuaż ? Super ! Jaki konkretnie chciałabyś wzór ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będą dwa dla mnie ważne zdania, które zostaną połączone ze sobą znakiem nieskończoności. Zastanawiam się jeszcze nad kolorami, cały czarny czy może czarny ze złotym. Oczywiście jak będzie już zrobiony zdjęcie znajdzie się tutaj :)

      Usuń