niedziela, 14 września 2014

Nie każda z dróg Zawsze prostą jest Raz ślepy tor Raz aleja kłamstw

Dalej nie mogę sobie zorganizować życia, nie wiem w co ręce włożyć i jak się do tego zabrać. Niby wszystko zapisane w kalendarzu, niby wszędzie jestem na czas a właśnie czasu jakby mniej. Moja dobra się skurczyła? Momenty w których mogę w miarę odetchnąć i złapać trochę energii na dalsze godziny dnia to rehabilitacja. Z fizjoterapeutą dogaduję się świetnie, podobne poczucie humoru, zbliżony poziom szydery, więc te spotkania są dla mnie niczym odwyk. Rozmawiamy sobie, wygłupiamy się i tak mijają dwie godziny. Ale nie na tym polega ta moja rehabilitacja, nie obijam się. Ostatnio miałam takie zakwasy w udach, że ledwo z łóżka wstałam. Mam mnóstwo ćwiczeń na różne partie ciała, zawsze się mogę poradzić, wytłumaczy, pokaże i jestem zadowolona.
Szkoły mam dosyć. Nawet zaczęłam się modlić do boga zwanego "Piątek", żeby przychodził szybciej, ale mimo tego chronicznego zmęczenia, chwile w których zakopuje się w książki i zadania sprawiają, że jestem szczęśliwa. Piękne jest to, że robię to z zainteresowaniem i pasją.
Z dietą jest różnie, oczywiście staram się jeść jakoś w miarę regularnie i zdrowo, ale czasami nie mam jak, więc moja waga wzrosła co mnie przeraża. Ale nie poddaje się, to nie w moim stylu. Walczę i wygram!


Tak się rehabilituję. Moja gruba noga :/ i uśmiechnięta skarpetki :D 
P.S. mój tumblr http://almost-butterfly.tumblr.com


4 komentarze:

  1. "Walczę i wygram!"
    No i takie podejście rozumiem. Powodzenia Skarbie, jestem z Tobą!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I grunt to się nie poddawać.
    To lubię :D
    Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne że się nie poddajesz ;)
    A ćwiczenia wyjdą ci tylko na dobre ;)
    Z wagą powalczysz jak się wyhabilitujesz.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to już jest, ze jak człowiek myśli ze wszystko idzie dobrze, zaczyna sie układać to najczęściej wtedy pojawiają się nowe sprawy, obowiazki itp.
    a cwiczenia są dobre na wszystko, wiec nie rezygnuj :)

    OdpowiedzUsuń